|
|
|
Elementy hydrauliki KTR -> Łączniki pompa - śilnik |
| Łączniki pompa-silnik - zasada działania
KTR łącznik pompa-silnik zapewnia współosiowość wałów silnika i pompy hydraulicznej. Redukuje drgania podczas pracy układu hydraulicznego w wielu zastosowaniach przemysłowych.
Łącznik jest dodatkowym elementem stabilizującym i chroniącym sprzęgło, które bezpośrednio przenosi napęd z silnika do pompy hydraulicznej .
Łączniki pompa-silnik produkowane są z aluminium, poliamidu lub żeliwa.
Jak dobrać łącznik pompa-silnik?
Przy doborze łącznika pompa-silnik należy:
- ustalić producenta i typ pompy hydraulicznej
- podać parametry silnika elektrycznego
- wybrać możliwy wariant sprzęgła
- wybrać dodatkowe komponenty łącznika, takie jak kołnierze elastyczne, uszczelki,
- wsporniki, pierścienie tłumiące, listwy tłumiące.
W razie wątpliwości prosimy o zwrócenie się do nas z zapytaniem. |
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
- umożliwiają optymalne połączenie pompy z silnikiem
- wykonanie z aluminium gwarantuje odpowiednią wytrzymałość przy zachowaniu niskiej masy
- możliwość łączenia z podstawami kołnierzowymi produkcji KTR
- możliwość zamówienia z otworem wentylacyjnym i olejowym
- krótkie terminy dostaw
- możliwość wykonania ze stali od rozmiaru 400
|
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
- umożliwiają optymalne połączenie pompy z silnikiem
- wykonanie z aluminium gwarantuje odpowiednią wytrzymałość przy zachowaniu niskiej masy
- możliwość łączenia z podstawami kołnierzowymi produkcji KTR
- możliwość zamówienia z otworem wentylacyjnym i olejowym
- krótkie terminy dostaw
- możliwość wykonania ze stali od rozmiaru 400
|
|
|
|
|
|
|
| Projekt i wykonanie: Jarosław Kacy 0-791-962-607 |
|