|
|
Sprzęgła jednokierunkowe -> Sprzęgła AGF i AGFN |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła jednokierunkowe AGF i AGFN |
Sprzęgło z rampą i rolkami wyposażone w łożyska kulkowe oraz bieżnię zewnętrzną
z otworami gwintowanymi, do łączenia kołnierzowego. Wolnobiegi AGF i AGFN posiadają własne
łożyska dla wycentrowania bieżni wewnętrznej i zewnętrznej. Bieżnia zewnętrzna posiada gwintowane
otwory w celu umożliwienia czołowego zamontowania szeregu standardowych kołnierzy, jak również może
być adoptowana do zamontowania koła zębatego lub innego wyposażenia napędowego, odpowiedniego dla
specjalnych zastosowań. Kombinacja ze standardowymi kołnierzami czołowymi lub sprzęgłami
elastycznymi tworzy kompletną jednostkę z własnym smarowaniem i zapewnia łatwy montaż do urządzeń
napędowych.
Typ AGFN posiada rowek wpustowy w bieżni zewnętrznej w celu przenoszenia momentu
obrotowego i umożliwia łatwe podłączenie kół zębatych, kół łańcuchowych i kół pasowych. Sprzęgła
z bieżnią zewnętrzną posiadającą otwory przelotowe zamiast otworów gwintowanych są dostępne jako
typy ALF i ALFN. W sprzęgłach tych zastosowane są uszczelki pierścieniowe w kształcie V dla
zredukowania przeciągania momentu podczas wyprzedzania, jak również w celu zapewnienia wyższych
prędkości wyprzedzania na bieżni zewnętrznej. W szczególności mogą być odpowiednie do indeksowania
przy dużych prędkościach lub ciągłej pracy wyprzedzeniowej.
Rozwiert: Od 12 mm/62 mm do
150 mm/400 mm
Moment: Od 44 Nm do 56000 Nm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Sprzęgła jednokierunkowe AGF i AGFN |
Sprzęgło z rampą i rolkami wyposażone w łożyska kulkowe oraz bieżnię zewnętrzną
z otworami gwintowanymi, do łączenia kołnierzowego. Wolnobiegi AGF i AGFN posiadają własne
łożyska dla wycentrowania bieżni wewnętrznej i zewnętrznej. Bieżnia zewnętrzna posiada gwintowane
otwory w celu umożliwienia czołowego zamontowania szeregu standardowych kołnierzy, jak również może
być adoptowana do zamontowania koła zębatego lub innego wyposażenia napędowego, odpowiedniego dla
specjalnych zastosowań. Kombinacja ze standardowymi kołnierzami czołowymi lub sprzęgłami
elastycznymi tworzy kompletną jednostkę z własnym smarowaniem i zapewnia łatwy montaż do urządzeń
napędowych.
Typ AGFN posiada rowek wpustowy w bieżni zewnętrznej w celu przenoszenia momentu
obrotowego i umożliwia łatwe podłączenie kół zębatych, kół łańcuchowych i kół pasowych. Sprzęgła
z bieżnią zewnętrzną posiadającą otwory przelotowe zamiast otworów gwintowanych są dostępne jako
typy ALF i ALFN. W sprzęgłach tych zastosowane są uszczelki pierścieniowe w kształcie V dla
zredukowania przeciągania momentu podczas wyprzedzania, jak również w celu zapewnienia wyższych
prędkości wyprzedzania na bieżni zewnętrznej. W szczególności mogą być odpowiednie do indeksowania
przy dużych prędkościach lub ciągłej pracy wyprzedzeniowej.
Rozwiert: Od 12 mm/62 mm do
150 mm/400 mm
Moment: Od 44 Nm do 56000 Nm
|
|
|
|
|
|
Projekt i wykonanie: Jarosław Kacy 0-791-962-607 |
|