|
|
Przemysłowe hamulce tarczowe -> Hydrauliczne |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSH20/VR |
Hamulec bezpieczny: nacisk jest spowodowany siłą sprężyny, otwieranie szczęk
odbywa się dzięki ciśnieniu oleju. Ręczna regulacja kompensująca zużycie elementów
ciernych. Okładziny cierne bezazbestowe. Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają
kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 610
[Nm]
- Szczęki hamulcowe: nr części 4457.103.915
- Podłączenie oleju pod ciśnieniem: G
1/4"
- Ciśnienie robocze: min. 65 bar, maks. 100 bar
- Zapotrzebowanie na olej na 1
zadziałanie hamulca: 2,5 cm3
- Ciężar: 5 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5
mm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSH20/VR |
Hamulec bezpieczny: nacisk jest spowodowany siłą sprężyny, otwieranie szczęk
odbywa się dzięki ciśnieniu oleju. Ręczna regulacja kompensująca zużycie elementów
ciernych. Okładziny cierne bezazbestowe. Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają
kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 610
[Nm]
- Szczęki hamulcowe: nr części 4457.103.915
- Podłączenie oleju pod ciśnieniem: G
1/4"
- Ciśnienie robocze: min. 65 bar, maks. 100 bar
- Zapotrzebowanie na olej na 1
zadziałanie hamulca: 2,5 cm3
- Ciężar: 5 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5
mm
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSH30/VA |
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSH30/VA |
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSH30/H |
Hamulec bezpieczny: nacisk jest spowodowany siłą sprężyny, otwieranie szczęk
odbywa się dzięki ciśnieniu oleju. Ręczna regulacja kompensująca zużycie elementów
ciernych. Okładziny cierne bezazbestowe. Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają
kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 2185
[Nm]
- Szczęki hamulcowe: nr części 4457.901.133
- Podłączenie oleju pod ciśnieniem: G
1/4"
- Ciśnienie robocze: min. 40 bar, maks. 100 bar
- Zapotrzebowanie na olej na 1
zadziałanie hamulca: 6 cm3
- Ciężar: 13 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5
mm
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy NSH30/H |
Hamulec bezpieczny: nacisk jest spowodowany siłą sprężyny, otwieranie szczęk
odbywa się dzięki ciśnieniu oleju. Ręczna regulacja kompensująca zużycie elementów
ciernych. Okładziny cierne bezazbestowe. Obrotowo zamontowane zespoły cierne zapewniają
kontakt pełną powierzchnią z tarczą hamulcową.
- Maks. moment hamowania: 2185
[Nm]
- Szczęki hamulcowe: nr części 4457.901.133
- Podłączenie oleju pod ciśnieniem: G
1/4"
- Ciśnienie robocze: min. 40 bar, maks. 100 bar
- Zapotrzebowanie na olej na 1
zadziałanie hamulca: 6 cm3
- Ciężar: 13 kg
- Grubość tarczy hamulcowej: 12,5
mm
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PHO(A)40/HA |
PHO(A)40/HA - typ standardowy z odciąganiem bloku ciernego.
- Maks.
moment hamowania: 1400 [Nm]
- Nacisk hamujący jest wytwarzany za pośrednictwem
oleju
- Automatyczna regulacja uwzględniająca zużycie elementów ciernych zapewnia stały
docisk
- Automatyczne odciąganie bloku ciernego
PHO(A)40/HA - typ bez odciągania bloku
ciernego.
- Maks. moment hamowania: 1400 [Nm]
- Nacisk hamujący jest wytwarzany za
pośrednictwem oleju.
- Odpowiedni dla zastosowań, gdzie nie jest wymagane całkowite zwolnienie
hamulca.
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PHO(A)40/HA |
PHO(A)40/HA - typ standardowy z odciąganiem bloku ciernego.
- Maks.
moment hamowania: 1400 [Nm]
- Nacisk hamujący jest wytwarzany za pośrednictwem
oleju
- Automatyczna regulacja uwzględniająca zużycie elementów ciernych zapewnia stały
docisk
- Automatyczne odciąganie bloku ciernego
PHO(A)40/HA - typ bez odciągania bloku
ciernego.
- Maks. moment hamowania: 1400 [Nm]
- Nacisk hamujący jest wytwarzany za
pośrednictwem oleju.
- Odpowiedni dla zastosowań, gdzie nie jest wymagane całkowite zwolnienie
hamulca.
|
|
.: Pokaż dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PHO(A)63/HA |
PHO(A)63/HA - typ standardowy z odciąganiem bloku ciernego.
- Maks.
moment hamowania: 4900 [Nm]
- Nacisk hamujący jest wytwarzany za pośrednictwem
oleju
- Automatyczna regulacja uwzględniająca zużycie elementów ciernych zapewnia stały
docisk
- Automatyczne odciąganie bloku ciernego
PHO(A)63/HA - typ bez odciągania bloku
ciernego.
- Maks. moment hamowania: 4900 [Nm]
- Nacisk hamujący jest wytwarzany za
pośrednictwem oleju
- Odpowiedni dla zastosowań, gdzie nie jest wymagane całkowite zwolnienie
hamulca
|
|
.: Ukryj dane techniczne :.
|
|
Przemysłowy hamulec tarczowy PHO(A)63/HA |
PHO(A)63/HA - typ standardowy z odciąganiem bloku ciernego.
- Maks.
moment hamowania: 4900 [Nm]
- Nacisk hamujący jest wytwarzany za pośrednictwem
oleju
- Automatyczna regulacja uwzględniająca zużycie elementów ciernych zapewnia stały
docisk
- Automatyczne odciąganie bloku ciernego
PHO(A)63/HA - typ bez odciągania bloku
ciernego.
- Maks. moment hamowania: 4900 [Nm]
- Nacisk hamujący jest wytwarzany za
pośrednictwem oleju
- Odpowiedni dla zastosowań, gdzie nie jest wymagane całkowite zwolnienie
hamulca
|
|
|
|
|
|
Projekt i wykonanie: Jarosław Kacy 0-791-962-607 |
|